خجالت نداره؟
خجالت نداره؟

ای شهادت ای تمام آرزو...مرغ دل باز از تو دارد گفتگو
از عروج رفتگان شرمنده ایم...بیمناک از غفلت آینده ایم
ای شهادت گفته ها را باز گو...با زبان بی زبانی راز گو
دیده ی ما عزم دیدن کرده است...گوش آهنگ شنیدن کرده است
ای وفاداران فرهنگ شهید...آرمان جویان یک رنگ شهید
سنگ قبر عاشقان را بو کنید...خاک ها را با مژه جارو کنید
تا بدانند نسل امروزی ما...هشت سال این سرزمین شد کربلا
از شهیدان مانده خونین جامه ها...متن و امضا در وصیت نامه ها
گر وصیت نامه ها را خوانده ایم...از چه رو بین دوراهی مانده ایم!؟
اگر کسی به خاطر شما جونش رو به خطر بندازه و در عوض ازتون بخواد کاری براش انجام بدین،آیا انجام نمیدید؟
این همه مرد و زن جونشون رو به خاطر من و تو دادند و این همه فداکاری کردند،حالا یه چیز خواستند:حجاب و چشم پاک
واقعا انجام این کارها خیلی سخته در مقابل از جان گذشتن!؟
شهدا شرمنده ام ...چقدر شما غریب هستید
دشمن در جنگ نرم تلاش مي کند با استفاده ازابزارهاي فرهنگي و ارتباطي پيشرفته و با شايعه و دروغپراکني و استفاده از برخي بهانه ها ميان آحاد مردم ترديد بد بيني و اختلاف ايجاد مي کند.در اين جنگ نرم وظيفه مجموعه فرهنگي اين است که هنر را تمام عيار و با قالبي مناسب به ميدان آورد تا تاثيرگذار شود.